feliciaochglimma

Alla inlägg under oktober 2012

Av Felicia Forsberg - 28 oktober 2012 15:03

Pappa och jag ska strax på månadsmöte i stallet. Men innan det har vi intag och då ska vi ta in hästarna och fodra dom! Fullt upp i stallet nu för tiden.Då är det skönt att man har höstlov :) Det ska också komma in tre nya hästar i stallet denna veckan, så de kommer också vara med på mötet. Fun =)
Det ska komma in en tjej som heter Alma, som är ett år yngre än mig! Vilket jag tycker ska bli skit kul, för just nu är jag den yngsta i stallet. Haha :)
Vi kommer nog ha roligt tillsammans!!

Av Felicia Forsberg - 27 oktober 2012 13:22

Här kommer lite bilder från dagens hoppning.Gick väldigt bra, Glimma satte de flesta sprången och det var en skön känsla heltenkelt!
Pappa klickade några bilder och filmade lite. Men här får ni bilderna. Jag ska se om jag kan fixa filmen lite senare idag.Så ni får se den också :)

Av Felicia Forsberg - 26 oktober 2012 19:34

Sitter hemma hos Siri och äter chokladfondue.Gott
Vi har också ätit pizza nu och snart ska vi chilla framför tv:n :) Vi ska kolla på en skräckis!! Scary!

Av Felicia Forsberg - 26 oktober 2012 12:40

Har haft So prov nu vilket gick bra skönt att ha det gjort :)
Lunch,no och idrott återstår bara nu innan lov!!
Ikväll blir det tjejkväll hemma hos Siri. Jojjo Maja och Elli kommer också dit! Nice=)
Uppdaterar maybe lite därifrån så ni får se hur vi har det!
Stallet blir det också efter skolan. tänkte rida ett dressyr pass på banan. Och om det är fint väder imorgon bli det hoppning :)
Ska se om pappa kan klicka några bilder isåfall!!

Av Felicia Forsberg - 25 oktober 2012 08:33

Blir så förbaskat förbannad på alla eller jag ska inte säga alla men vissa.Som tror de vet allt inom hästvärlden.Jag vet hur det känns för det har varit några sådan personer i stallet jag står i idag!
Om man har något problem försöker de lägga sig i och i hela värket blir allting bara sämre!!
Vissa är förståsigpåare och andra tror de är bäst på allt de gör.
Jag kör mitt eget race och bryr mig inte om vad andra tycker.
Thats the real horseworld.....
Om du har något att säga till mig prata då inte bakom min rygg utan gör det face mot face liksom!!
Om ni har råkat utför sådant här, hoppas jag inte ni har brytt er om det.För det är den som äger hästen/ponnyn som känner den bäst!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards