feliciaochglimma

Alla inlägg den 11 november 2012

Av Felicia Forsberg - 11 november 2012 20:19

Har varit i stallet hela dagen.Vi har haft fixar dag.
Fixat hagar
Fixat boxar, vattenkoppar
Grus till alla hagar
Ja fixat inför vintern helt enkelt!
Blev ett dressyr pass på banan också vilket gick strålande bra :)
Så nöjd med min flicka!
Imorgon blir det back to hell...
Nä haha:)

Av Felicia Forsberg - 11 november 2012 08:30

  Något jag stör mig på är när personer inom hästvärlden kommenterar hur andra rider.Istället för att fokusera på sig själva och utveckla det man behöver för att själv bli en bättre ryttare.SERRI har ibland suttit och kollat när någon rider från en läktare.Men vad hör jag jo.Alla som sitter bredvid, hon måste trampa ner hälarna mer,Gud vad dålig sits han har!

Bara så dålig stil liksom! Varför rider man? jo för att man vill lyckas med något och tycker det man gör är kul. Då ska inte någon eller oftast några sitta och kränka personen.Utan säg det till den om man nu tycker den ska ändra på något. Man rider förstås för att utvecklas och det gör man inte om någon inte säger det till en...

Jag vill iallafall det! vet inte vad ni tycker men rätt ska vara rätt!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards