feliciaochglimma

Direktlänk till inlägg 15 januari 2013

Framtidsplaner med Glimma

Av Felicia Forsberg - 15 januari 2013 11:48

Ska försöka ta gröntkort nu innan sommaren. För till sommaren ska jag satsa med Glimma! Tävlingar och träningar ska planeras. Ska försöka starta några LB.1 i sommar i dressyr. Är målet! Vill också ha en dressyrsadel och transport men det får vänta lite.

Pappa har äntligen insätt att jag måste tävla och att jag verkligen vill komma någon vart. Nu när massören har varit här har jag också fått tips på hur jag ska rida och var jag ska massera henne:) vilket faktiskt har hjälpt en hel del. Om några månader är ridhuset klart på gården och då ska det tränas kan ni räkna med. Inte något uppehåll pga vädret! Eller onödiga vilodagar fast försöker faktiskt att hålla igång även fast vädret tar emot!

Ska på möte på tors angående ridhuset och hur det ska se ut invändigt. Bra att veta hur det ska se ut liksom underlag , läktare ja ni fattar.
Utsidan på ridhuset är klart väggar och tak men nu ska dem börja jobba med insidan. Då ska vi som står i stallet få komma med förslag hur vi vill att det ska se ut invändigt:):)
Vilket jag tycker är riktigt bra.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

<3

Av Felicia Forsberg - 3 februari 2013 12:11

Love you once Love you still Always have Always will

Av Felicia Forsberg - 3 februari 2013 10:16

Godis/CHIPS TRÄNING/plugg SOMMAR/vinter MARS/vapen De som jag valde valde är med stora bokstäver:) ...

Av Felicia Forsberg - 3 februari 2013 10:11

Idag är det kalas hemma hos Lukas. Just nu blåser vi upp ballonger och jag kan säga att Lukas blev överlycklig:) Gästerna kommer vid ett tiden. Efter kalaset bär det hem till Skåne igen!...

Av Felicia Forsberg - 2 februari 2013 15:26

Hej! Har gått någon dag nu sedan jag bloggade! Men har faktiskt inte haft något tid över heltenkelt. Här kommer en summering av vad som hänt. Igår fredag: Hoppade/markarbete med Ida i stallet gick super Glimma skötte sig grymt bra. Bästa passet...

Av Felicia Forsberg - 30 januari 2013 19:26

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards