feliciaochglimma

Alla inlägg den 2 februari 2013

Av Felicia Forsberg - 2 februari 2013 15:26

Hej! Har gått någon dag nu sedan jag bloggade! Men har faktiskt inte haft något tid över heltenkelt. Här kommer en summering av vad som hänt.

Igår fredag:

Hoppade/markarbete med Ida i stallet gick super Glimma skötte sig grymt bra. Bästa passet på länge:) men lite berodde det på att Ida hjälpte mig! Hon lärde mig en grej jag ska tänka på när jag rider mot ett hinder så att jag inte ska komma fel!!:)

Idag

Studs och bommar med Ida. Gick både bra och dåligt. Orkar inte gå in på detaljer men hon skötte sig bra överlag vilket jag tyckte var viktigast:)

Nu sitter jag i bilen mot Göteborg för att fira min kusin Lukas 2 årsdag:) hipp hipp hurra!

Ska försöka svara på this or thaten snart.:)
Lukas får stå för bilden idag!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards